image1 image2 image3

AKADEMIA ZDROWIA LEJDIS

 

 Klub czynny jest  w godzinach: 14.30 - 21.00 pn-pt 

kom.  514-168-508

 

 

CALLANETICS z Magdą !!! środa godz. 18.00

Callanetics to zestaw ćwiczeń dla osób, które chcą schudnąć, poprawić swoją kondycję fizyczną i samopoczucie, ale nie lubią wyczerpujących treningów na siłowni.

Zajęcia callanetics nazywane bywają fitnessem bez zadyszki, bo układ ćwiczeń i sposób ich wykonywania angażuje mięśnie bez poczucia wyczerpania. Jeśli nie lubisz dynamicznych treningów, to callanetics jest właśnie dla ciebie! Ale nie oznacza to, że po godzinie spędzonej na callaneticsie nie będziesz odczuwać zmęczenia :)

Co to jest callanetics?

Callanetics to ćwiczenia izometryczne – polegają na ciągłym napinaniu mięśni mocniej i mocniej oraz wytrzymywaniu w danej pozycji przez określoną liczbę sekund.

Autorką ćwiczeń jest Callan Pinckney, która w latach 80. XX w. opracowała metodę modelowania sylwetki bez obciążania stawów. Callan zmagała się z wrodzoną chorobą bioder oraz bólami pleców, dlatego proponowane przez nią ćwiczenia charakteryzują się tym, że nie obciążają kręgosłupa.

Ćwiczenia Callan Pinckney wymagają też precyzji ruchu – nie ma tu miejsca na przypadkowość, a każdy skłon czy zmiana pozycji jest efektem szeregu zaplanowanych ruchów.

Choć trening na początku może wydawać się bardzo trudny, z czasem staje się przyjemny i odprężający. Kiedy już z łatwością zaczniesz przechodzić od jednego do drugiego ćwiczenia, będziesz mogła skupić się na odczuwaniu napięć w mięśniach i słuchaniu ulubionej muzyki, która dodatkowo powinna cię odprężać i relaksować.

Callanetics – na czym polegają ćwiczenia?

1. Każdy trening składa się z zestawu ćwiczeń, które wykonuje się w ciągu godziny.

2. Za każdym razem trening składa się z trzech części:

- rozgrzewki,

- ćwiczeń wzmacniających,

- rozciągania.

Jak często ćwiczyć callanetics?

Już po 10 godzinach ćwiczeń callanetics widać efekty – ciało jest szczuplejsze, a cellulit mniej widoczny. Ćwiczyć można tyle razy w tygodniu, ile potrzebujesz – stosując się tylko do jednej zasady: nie przeciążaj ciała.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NOWOŚĆ !!!!!!!   TRENING OBWODOWY CROSS z Darkiem!

 

wtorek o godz. 20.00

czwartek o godz. 20.00

piątek o godz. 18.00

 

 

                                                                    

Trening obwodowy to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni oraz poprawa koordynacji ruchowej bez rozbudowywania masy mięśniowej. Podczas trwającego ok 50min treningu wykonujemy naprzemiennie 5-6 kombinacji ćwiczeń wzmacniających. Dzięki tej metodzie jednorazowo jesteśmy w stanie spalić nawet 600kcal co bardzo pomaga w pozbywaniu się zbędnych kilogramóW :)

 

Trening może wykonywać każdy, niezależnie od stopnia wytrenowania. Jeżeli oczekujecie konkretnego wycisku i lubicie wychodzić z treningu ze świadomością, że nie marnowaliście czasu to ewidentnie są to zajęcia dla Was!

 

 

 

 

 

 

 

 

Akademia Zdrowia Lejdis posiada bogatą ofertę członkowską, dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie.
U nas macie możliwość doboru karnetu w zależności od Waszych upodobań i potrzeb.

 

 

 

 

 

 

 

 

2006-2016  akademiazdrowiandm.pl