FITNESS

TRENING Z TAŚMAMI TYPU TRX
Trening TRX połączony z modelowaniem brzucha!
W Polsce trening z TRX określa się mianem treningu w podwieszeniu.
Określenie to bierze się stąd, że podczas ćwiczeń, przynajmniej jedna z części ciała najczęściej znajduje się w powietrzu, automatycznie tworząc w ten sposób niestabilne środowisko. To z kolei zmusza ciało do odpowiedzi i zaangażowania mięśni brzucha i pleców, zarówno podczas samego wykonywania ćwiczenia, jak i w pozycji wyjściowej.

Pozostałe części ciała możesz zaangażować do pracy wybierając jedno z poniższych ćwiczeń, obejmujących m.in. mięśnie nóg, ramion i klatki piersiowej.W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego.

Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa, co nie jest możliwe w przypadku ćwiczeń na skomplikowanych maszynach z siłowni. Podczas ćwiczeń z TRX wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

Trening TRX polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki ćwiczeniom w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśni, np. kaloryfer na brzuchu. Poziom trudności ćwiczeń można z łatwością kontrolować poprzez zmianę kąta nachylenia ciała względem podłoża. Trening ma około 300 wariantów, co czyni go ciekawym urozmaiceniem rutynowych ćwiczeń wykonywanych na przyrządach.

ZUMBA

Zumba to taneczny trening aerobowy, łączący aerobik z krokami latynoskich tańców, czasem także z ćwiczeniami siłowymi. Kroki i układy zumby są niezbyt skomplikowane i łatwe do zapamiętania, bo zajęcia zumby mają być przede wszystkim przyjemne! Są formą treningu aerobowego, czyli tego najefektywniej spalającego kalorie i wzmacniającego serce, oraz treningu interwałowego – bo odbywają się w zmiennym tempie.

Ponoć zumbę wymyślił przypadkiem kolumbijski tancerz, choreograf i instruktor fitness Alberto „Beto” Perez. Zapomniał kasety z muzyką do aerobiku i improwizował zajęcia przy akompaniamencie latynoskich rytmów, których nagrania akurat miał pod ręką. Zajęcia tak się spodobały, że zaczął je prowadzić systematycznie

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening ma charakter profilaktyczny i zapobiega ewentualnym bólom oraz zmianom w obrębie kręgosłupa. Ćwiczenia opierają się głównie na wzmacnianiu mięśni głębokich, rozciągania przykurczonych stref naszego ciała oraz uczą przyjmowania poprawnej postawy w życiu codziennym.

Korzyści, jakie niesie ze sobą stosowanie stretchingu- rozciągania mięśni:

· powiększenie zakresu ruchu w stawach

· wzmocnienie ścięgien

·polepszenie ukrwienia mięśni

·rozluźnienie mięśni po treningu

·wysmuklenia mięśni

SHAPE & STRETCH

Czyli techniki łączące w sobie ćwiczenia rozciągające i kształtujące w pożądany sposób sylwetkę.
EFEKTY: wymodelowanie ciała, zwiększenie gibkości, wzrost elastyczności i siły mięśni, ogólna poprawa sprawności fizycznej, poprawa zarysu mięśni, lepsze rozciągnięcie!

Cały trening, w czasie którego można spalić do 450 kcal, trwa 55 minut. To okazja do wzmocnienia ciała w parze z wydłużonym rozciąganiem.

Ćwiczenia w sposób niesamowicie skuteczny i korzystny wpływają na poprawę sylwetki!!!!
Wyrzeźbienie mięśni brzucha, wysmuklenie nóg i bioder oraz podniesienie pośladków!
Pomimo wysokiej intensywności ćwiczeń kształtujących, trening ten, nie jest zbyt obciążający, wiec mogą w nim uczestniczyć osoby z problemami m.inn. kręgosłupa, bioder, barków czy innymi dysfunkcjami.

CALLANETICS

Callanetics to zestaw ćwiczeń fizycznych wspomagających odchudzanie, wysmuklających sylwetkę, poprawiających kondycję, wzmacniających mięśnie i sprzyjających korygowaniu wady postawy. Wyróżniają się umiarkowaną intensywnością oraz precyzją w wykonywaniu określonych ruchów we właściwej kolejności.  Już po 10 godzinach ćwiczeń callanetics widać efekty – ciało jest szczuplejsze, a cellulit mniej widoczny.

Zajęcia callanetics nazywane bywają fitnessem bez zadyszki, bo układ ćwiczeń i sposób ich wykonywania angażuje mięśnie bez poczucia wyczerpania. Jeśli nie lubisz dynamicznych treningów, to callanetics jest właśnie dla ciebie! Ale nie oznacza to, że po godzinie spędzonej na callaneticsie nie będziesz odczuwać zmęczenia

Co to jest callanetics?
Callanetics to ćwiczenia izometryczne – polegają na ciągłym napinaniu mięśni mocniej i mocniej oraz wytrzymywaniu w danej pozycji przez określoną liczbę sekund.Callanetics to jedne z najefektywniejszych ćwiczeń jakie wymyślono. Pierwsze efekty widać już po dwóch tygodniach regularnych ćwiczeń, bo 1 godzina spędzona na callaneticsie to równowartość 20 godzin aerobiku!!!!!!!

 

TBC

Trening ogólnorozwojowy, charakteryzujący się symetrycznym wzmacnianiem całego ciała, przy użyciu hantli czy piłeczek, zarówno w pozycjach wysokich jak i niskich. Celem treningu jest lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacnianie wszystkich partii mięśniowych. TOTAL BODY CONDITIONING, pozwolą Ci nie tylko schudnąć, ale też wzmocnić najważniejsze mięśnie całego ciała. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, holistycznie traktujące organizm. Wzmacniają, kształtują, wysmuklają, rozciągają. Rozpoczynają się intensywną rozgrzewką płynnie przechodzącą do procesu kształtowania całego ciała. Zajęcia z użyciem różnych przyrządów zwiększających opór. Jest to moduł zajęć fitness, którego działaniem jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni oraz modelowanie sylwetki.

Zalety ćwiczeń TBC to przede wszystkim:

·wzmocnienie mięśni

·redukcja tkanki tłuszczowej

·poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu

·skóra staje się lepiej ukrwiona i napięta

·likwidacja rozstępów i cellulitu

·rozciągnięcie mięśni, a w efekcie wysmuklenie całej sylwetki

FitYOGA (dawniej 3R)

Alternatywa dla osób z problemami z kręgosłupem,dla tych którzy nie lubią dynamicznych ćwiczeń i podskoków 😉 dla tych którzy chcą ćwiczyć Jogę,Pilates lub stretching,bo to zajęcia łączące w sobie wszystkie te techniki! I przede wszystkim dla kobiet po porodzie chcących wrócić do formy lub po prostu oderwać się od życia codziennego i zrobić coś dla siebie przy uspokajanej muzyce. Wyciszenie,ćwiczenia izometryczne,ale tez ujędrnienie,wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała. Zajęcia przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej,rozciągają nadmiernie przykurczone partie mięśniowe,poprawiają sprawność i kondycje,a także relaksują.

Korzyści płynące z rozciągania mięśni:

wzmocnienie ścięgien

rozluźnienie mięśni po treningu

zwiększenie elastyczności i gibkości

zwiększenie zakresu ruchu w stawach

nadanie mięśniom smukłego i zdrowego wyglądu

polepszenie ukrwienia, dopływu tlenu oraz substancji odżywczych do mięśni przez co szybciej następuje proces regeneracji

Kobiety mogą czerpać z tego typu zajęć specjalne profity, ponieważ pomaga ona uśnieżyć bóle menstruacyjne, poprawia płodność, pozwala łatwiej znieść ciążę, mieć szybszy i lżejszy poród, oraz szybciej wrócić po nim do formy. Poza tym posiada wiele innych niezliczonych dobrodziejstw dla naszego zdrowia psychofizycznego.

Nigdy nie miałaś lepszego czasu ani powodu by być FIT !

 

BUPS (brzuch-uda, pośladki)

to seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki nim możesz mieć też jędrne, kształtne pośladki oraz wzmocnić całe ciało. Trenuj z Nami BUPS a poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę! ABT to proste i skuteczne ćwiczenia ujędrniające brzuch, pośladki i uda. BUPS to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem. Zajęcia idealne dla każdej kobiety, niezależnie od poziomu zaawansowania.

Efektem ćwiczeń typu BUPS jest widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej – a co za tym idzie – również wyglądu i samopoczucia.ci ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha.

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy jest wspaniałym narzędziem do rozwoju wytrzymałości wszystkich mięśni ciała, kondycji czy pozbycia się tkanki tłuszczowej.
Korzyści:
📌 obniżenie masy tłuszczowej
📌poprawienie VO2 max (maksymalny pobór tlenu)
📌obniżenie poziomu lipoprotein niskiej gęstości, czyli złego cholesterolu,
📌podwyższenie poziomu lipoprotein wysokiej gęstości – HDL,
📌zmniejszenie poziomu trójglicerydów we krwi.
📌zwiększenie siły
📌poprawa wytrzymałości
📌wysmuklenie sylwetki

Polecany jest osobom na każdym poziomie zaawansowania. Odpowiednio wykonany przynosi dość szybkie rezultaty.

Trening obwodowy jest optymalnym wyborem dla tych, którzy szybko chcą zgubić zbędne kilogramy, a przy tym nie lubią długich, monotonnych treningów kardio!!!

ZGRABNE UDA & POŚLADKI

Proste ćwiczenia ujędrniające skórę, kształtujące i wzmacniające mięśnie ud i pośladków. To trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Właściwie dobrany zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu ud, pośladków i brzucha.

Efekty

– wysmuklenie sylwetki i wzmocnienie mięśni
– kształtowanie dolnych partii ciała
– wyszczuplanie i redukcja cellulitu
– ujędrnianie i uelastycznianie ciała
– poprawa wyglądu skóry
– spalanie tkanki tłuszczowej
– poprawa samopoczucia

 Dla kogo?

Znakomite zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, poprawiają siłę i wytrzymałość, pozwalają spalić około 600 kcal w ciągu jednych zajęć. Średnia intensywność zajęć pozwala ćwiczyć nawet osobom początkującym. Jeśli będziesz regularnie ćwiczyć przez około 40 – 50 minut, nogi i pośladki odwdzięczą się ładnym jędrnym wyglądem z coraz mniejszą zawartością cellulitu.

 

 

TRENINGI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY-WIĘCEJ w zakładce ZAJĘCIA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

GIMNASTYKA SPORTOWA-akrobatyka dla dzieci

GIMNASTYKA ARTYSTYCZNA DLA DZIEWCZYNEK OD 6 r. ż.

 CROSS KIDS

TANIEC W ANIMACJI dla przedszkolaków i starszaków

SMYKO-MULTISENSORYKA®

 

tel. do klubu 514-168-508