FITNESS

TRENING Z TAŚMAMI TYPU TRX
Trening TRX połączony z modelowaniem brzucha!
W Polsce trening z TRX określa się mianem treningu w podwieszeniu.
Określenie to bierze się stąd, że podczas ćwiczeń, przynajmniej jedna z części ciała najczęściej znajduje się w powietrzu, automatycznie tworząc w ten sposób niestabilne środowisko. To z kolei zmusza ciało do odpowiedzi i zaangażowania mięśni brzucha i pleców, zarówno podczas samego wykonywania ćwiczenia, jak i w pozycji wyjściowej.

Pozostałe części ciała możesz zaangażować do pracy wybierając jedno z poniższych ćwiczeń, obejmujących m.in. mięśnie nóg, ramion i klatki piersiowej.W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego.

Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa, co nie jest możliwe w przypadku ćwiczeń na skomplikowanych maszynach z siłowni. Podczas ćwiczeń z TRX wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

Trening TRX polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki ćwiczeniom w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśni, np. kaloryfer na brzuchu. Poziom trudności ćwiczeń można z łatwością kontrolować poprzez zmianę kąta nachylenia ciała względem podłoża. Trening ma około 300 wariantów, co czyni go ciekawym urozmaiceniem rutynowych ćwiczeń wykonywanych na przyrządach.

ZUMBA

Zumba to taneczny trening aerobowy, łączący aerobik z krokami latynoskich tańców, czasem także z ćwiczeniami siłowymi. Kroki i układy zumby są niezbyt skomplikowane i łatwe do zapamiętania, bo zajęcia zumby mają być przede wszystkim przyjemne! Są formą treningu aerobowego, czyli tego najefektywniej spalającego kalorie i wzmacniającego serce, oraz treningu interwałowego – bo odbywają się w zmiennym tempie.

Ponoć zumbę wymyślił przypadkiem kolumbijski tancerz, choreograf i instruktor fitness Alberto „Beto” Perez. Zapomniał kasety z muzyką do aerobiku i improwizował zajęcia przy akompaniamencie latynoskich rytmów, których nagrania akurat miał pod ręką. Zajęcia tak się spodobały, że zaczął je prowadzić systematycznie

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening ma charakter profilaktyczny i zapobiega ewentualnym bólom oraz zmianom w obrębie kręgosłupa. Ćwiczenia opierają się głównie na wzmacnianiu mięśni głębokich, rozciągania przykurczonych stref naszego ciała oraz uczą przyjmowania poprawnej postawy w życiu codziennym.

Korzyści, jakie niesie ze sobą stosowanie stretchingu- rozciągania mięśni:

· powiększenie zakresu ruchu w stawach

· wzmocnienie ścięgien

·polepszenie ukrwienia mięśni

·rozluźnienie mięśni po treningu

·wysmuklenia mięśni

SHAPE & STRETCH

Czyli techniki łączące w sobie ćwiczenia rozciągające i kształtujące w pożądany sposób sylwetkę.
EFEKTY: wymodelowanie ciała, zwiększenie gibkości, wzrost elastyczności i siły mięśni, ogólna poprawa sprawności fizycznej, poprawa zarysu mięśni, lepsze rozciągnięcie!

Cały trening, w czasie którego można spalić do 450 kcal, trwa 55 minut. To okazja do wzmocnienia ciała w parze z wydłużonym rozciąganiem.

Ćwiczenia w sposób niesamowicie skuteczny i korzystny wpływają na poprawę sylwetki!!!!
Wyrzeźbienie mięśni brzucha, wysmuklenie nóg i bioder oraz podniesienie pośladków!
Pomimo wysokiej intensywności ćwiczeń kształtujących, trening ten, nie jest zbyt obciążający, wiec mogą w nim uczestniczyć osoby z problemami m.inn. kręgosłupa, bioder, barków czy innymi dysfunkcjami.

CALLANETICS

Callanetics to zestaw ćwiczeń fizycznych wspomagających odchudzanie, wysmuklających sylwetkę, poprawiających kondycję, wzmacniających mięśnie i sprzyjających korygowaniu wady postawy. Wyróżniają się umiarkowaną intensywnością oraz precyzją w wykonywaniu określonych ruchów we właściwej kolejności.  Już po 10 godzinach ćwiczeń callanetics widać efekty – ciało jest szczuplejsze, a cellulit mniej widoczny.

Zajęcia callanetics nazywane bywają fitnessem bez zadyszki, bo układ ćwiczeń i sposób ich wykonywania angażuje mięśnie bez poczucia wyczerpania. Jeśli nie lubisz dynamicznych treningów, to callanetics jest właśnie dla ciebie! Ale nie oznacza to, że po godzinie spędzonej na callaneticsie nie będziesz odczuwać zmęczenia

Co to jest callanetics?
Callanetics to ćwiczenia izometryczne – polegają na ciągłym napinaniu mięśni mocniej i mocniej oraz wytrzymywaniu w danej pozycji przez określoną liczbę sekund.Callanetics to jedne z najefektywniejszych ćwiczeń jakie wymyślono. Pierwsze efekty widać już po dwóch tygodniach regularnych ćwiczeń, bo 1 godzina spędzona na callaneticsie to równowartość 20 godzin aerobiku!!!!!!!

 

TBC

Trening ogólnorozwojowy, charakteryzujący się symetrycznym wzmacnianiem całego ciała, przy użyciu hantli czy piłeczek, zarówno w pozycjach wysokich jak i niskich. Celem treningu jest lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacnianie wszystkich partii mięśniowych. TOTAL BODY CONDITIONING, pozwolą Ci nie tylko schudnąć, ale też wzmocnić najważniejsze mięśnie całego ciała. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, holistycznie traktujące organizm. Wzmacniają, kształtują, wysmuklają, rozciągają. Rozpoczynają się intensywną rozgrzewką płynnie przechodzącą do procesu kształtowania całego ciała. Zajęcia z użyciem różnych przyrządów zwiększających opór. Jest to moduł zajęć fitness, którego działaniem jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni oraz modelowanie sylwetki.

Zalety ćwiczeń TBC to przede wszystkim:

·wzmocnienie mięśni

·redukcja tkanki tłuszczowej

·poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu

·skóra staje się lepiej ukrwiona i napięta

·likwidacja rozstępów i cellulitu

·rozciągnięcie mięśni, a w efekcie wysmuklenie całej sylwetki

FitYOGA (dawniej 3R)

Alternatywa dla osób z problemami z kręgosłupem,dla tych którzy nie lubią dynamicznych ćwiczeń i podskoków 😉 dla tych którzy chcą ćwiczyć Jogę,Pilates lub stretching,bo to zajęcia łączące w sobie wszystkie te techniki! I przede wszystkim dla kobiet po porodzie chcących wrócić do formy lub po prostu oderwać się od życia codziennego i zrobić coś dla siebie przy uspokajanej muzyce. Wyciszenie,ćwiczenia izometryczne,ale tez ujędrnienie,wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała. Zajęcia przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej,rozciągają nadmiernie przykurczone partie mięśniowe,poprawiają sprawność i kondycje,a także relaksują.

Korzyści płynące z rozciągania mięśni:

wzmocnienie ścięgien

rozluźnienie mięśni po treningu

zwiększenie elastyczności i gibkości

zwiększenie zakresu ruchu w stawach

nadanie mięśniom smukłego i zdrowego wyglądu

polepszenie ukrwienia, dopływu tlenu oraz substancji odżywczych do mięśni przez co szybciej następuje proces regeneracji

Kobiety mogą czerpać z tego typu zajęć specjalne profity, ponieważ pomaga ona uśnieżyć bóle menstruacyjne, poprawia płodność, pozwala łatwiej znieść ciążę, mieć szybszy i lżejszy poród, oraz szybciej wrócić po nim do formy. Poza tym posiada wiele innych niezliczonych dobrodziejstw dla naszego zdrowia psychofizycznego.

Nigdy nie miałaś lepszego czasu ani powodu by być FIT !

 

BUPS (brzuch-uda, pośladki)

to seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki nim możesz mieć też jędrne, kształtne pośladki oraz wzmocnić całe ciało. Trenuj z Nami BUPS a poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę! ABT to proste i skuteczne ćwiczenia ujędrniające brzuch, pośladki i uda. BUPS to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem. Zajęcia idealne dla każdej kobiety, niezależnie od poziomu zaawansowania.

Efektem ćwiczeń typu BUPS jest widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej – a co za tym idzie – również wyglądu i samopoczucia.ci ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha.

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy jest wspaniałym narzędziem do rozwoju wytrzymałości wszystkich mięśni ciała, kondycji czy pozbycia się tkanki tłuszczowej.
Korzyści:
📌 obniżenie masy tłuszczowej
📌poprawienie VO2 max (maksymalny pobór tlenu)
📌obniżenie poziomu lipoprotein niskiej gęstości, czyli złego cholesterolu,
📌podwyższenie poziomu lipoprotein wysokiej gęstości – HDL,
📌zmniejszenie poziomu trójglicerydów we krwi.
📌zwiększenie siły
📌poprawa wytrzymałości
📌wysmuklenie sylwetki

Polecany jest osobom na każdym poziomie zaawansowania. Odpowiednio wykonany przynosi dość szybkie rezultaty.

Trening obwodowy jest optymalnym wyborem dla tych, którzy szybko chcą zgubić zbędne kilogramy, a przy tym nie lubią długich, monotonnych treningów kardio!!!

ZGRABNE UDA & POŚLADKI

Proste ćwiczenia ujędrniające skórę, kształtujące i wzmacniające mięśnie ud i pośladków. To trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Właściwie dobrany zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu ud, pośladków i brzucha.

Efekty

– wysmuklenie sylwetki i wzmocnienie mięśni
– kształtowanie dolnych partii ciała
– wyszczuplanie i redukcja cellulitu
– ujędrnianie i uelastycznianie ciała
– poprawa wyglądu skóry
– spalanie tkanki tłuszczowej
– poprawa samopoczucia

 Dla kogo?

Znakomite zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, poprawiają siłę i wytrzymałość, pozwalają spalić około 600 kcal w ciągu jednych zajęć. Średnia intensywność zajęć pozwala ćwiczyć nawet osobom początkującym. Jeśli będziesz regularnie ćwiczyć przez około 40 – 50 minut, nogi i pośladki odwdzięczą się ładnym jędrnym wyglądem z coraz mniejszą zawartością cellulitu.

 

GIMNASTYKA SPORTOWA-akrobatyka dla dzieci (więcej w zakładce oferta dla dzieci)

 

Chcesz by Twoje dziecko uprawiało sport, uczymy angielskiego poprzez zabawę i sport!
Zajęcia mają na celu przygotowanie najmłodszych do wejścia w magiczny świat sportu, przy równoczesnym oswajaniu ich z językiem obcym. Program zaplanowany jest tak, aby rozwijając umiejętności techniczne i wrażliwość małych gimnastyków i gimnastyczek jednocześnie przynieść korzyści dzieciom, którym nauka języka angielskiego przez ruch sprawi frajdę. Podczas profesjonalnych treningów “przemycane są” nie tylko nowe słówka w języku angielskim, ale także ćwiczenia wzmacniające i rozciągające! Twoje dziecko opanuje z nami podstawy języka angielskiego niezbędne w komunikacji z trenerem, jak również stopniowo pozna wszystkie elementy gimnastyki sportowej.

 

KALISTENIKA/STREET WORKOUT DLA DZIECI OD 8 r.ż

KALISTENIKA/STREET WORKOUT KIDS,
czyli bezpieczny trening dla dzieci od 8 roku życia!
 
Zajęcia uwielbiane głównie przez chłopców, ale polecane również dla dziewczynek, które lubią się zmęczyć, poprawić swoją sprawność, zwinność i siłę!
Jeżeli Twoje dziecko zasiedziało się w domu podczas pandemii?
Jeżeli widzisz, że brakuje mu ruchu?
Jeżeli zauważyłeś, że waga jest zbyt duża w porównaniu do rówieśników?
Jeżeli Twoje dziecko chce wystartować w biegu Runmageddon?
Czy kiedykolwiek poczułeś trudność wykonania ruchów, które kiedyś były dziecinnie proste? Skakanie, ciągnięcie, pchanie, skręcanie, toczenie, balansowanie, przysiady, kołysanie, wieszanie. Dla dzieci jest to naturalne i zabawne. Niezależnie od tego, czy przechodzą przez tor przeszkód w parku, czy skaczą na dmuchanym zamku, nowe wyzwania i interakcja między ich ciałami, a światem nie sprawia im trudności.
Kalistenika Kids to wyjątkowe zajęcia dla dzieci zawierające elementy akrobatyki. Kalistenika Kids to zajęcia uwielbiane głównie przez chłopców, kojarzące się z siłą i sprawnością. Kalistenika Kids to program treningowy dostosowany do najmłodszych uwzględniający wyłącznie ćwiczenia z użyciem własnej masy ciała – zatem są to ćwiczenia jak najbardziej bezpieczne. Ćwiczenia kalisteniczne pomogą poprawić koordynację, zwinność, równowagę i zapewnią prawidłowy rozwój ciała w pełnym zakresie. Ponadto dodają siły, pewności siebie, a po pewnym czasie pozwalają na wykonywanie efektownych figur akrobatycznych! Kalistenika Kids to zajęcia dla dzieci, które w innych krajach są już bardzo popularne, a dzieci w nich chętnie uczestniczą.
Czy twoje dziecko powinno uprawiać kalistenikę? Odpowiedź brzmi: tak, tak, tak‼‼‼
Kalistenika jest formą ćwiczeń, która wykorzystuje masę ciała do budowania siły – pompki, podciągnięcia, przysiady i tak dalej. Dzieci muszą być aktywne regularnie, aby uniknąć przewlekłych niedoborów ruchu w późniejszym życiu – ćwiczenia gimnastyczne pomogą im zwiększyć siłę, mobilność, elastyczność, zwinność i wytrzymałość.
Treningi przygotowują do Runmageddonu, poprawiają sprawność i zwinność, wzmacniają osłabione mięśnie kręgosłupa, są idealne dla dzieci które mają problemy z kręgosłupem (skolioza) oraz dzieci które potrzebują bodźców zewnętrznych (lekkie zaburzenia sensoryczne)
 

CROSS KIDS

Trening ogólnorozwojowy, funkcjonalny skierowany dla dzieci

🎈W jakim celu?

Celem ćwiczeń jest rozwój wszystkich cech motorycznych dzieci i
młodzieży, co skutkuje wzrostem ogólnej sprawności fizycznej maluchów. Regularne treningi przyczyniają się do zwiększenia zwinności, gibkości, szybkości, równowagi oraz wytrzymałości. Wpływają pozytywnie na układ krwionośny i oddechowy, kształtują prawidłową postawę ciała oraz mogą skutecznie zapobiegać nadwadze. Warto także zwrócić uwagę na fakt, że tego typu trening świetnie kształtuje pozytywne wzorce społeczne i emocjonalne. W profesjonalnych boksach kładzie się bowiem duży nacisk nie tylko na współzawodnictwo, ale i na współdziałanie, wspieranie innych ćwiczących dzieci oraz szacunek do pozostałych osób w grupie.

🎈Jakie plusy wnosi dla dzieci tego typu trening?

Dużą zaletą zajęć crossfit dla dzieci jest także brak rutyny i powtarzalności. Każdy trening jest inny więc dzieci się nie nudzą. Co więcej, crossfit stanowi świetną podstawę i bazę przygotowującą ciało dziecka do wszystkich innych dyscyplin sportowych.

🎈Nie zwlekaj! Zapisz swoje dziecko już dziś!
Zajęcia dostosowane do każdego poziomu sprawności dziecka!

 

TANIEC W ANIMACJI dla przedszkolaków i starszaków

 

Zajęcia prowadzi Agata Pierścieniak- urodzona do pracy z dziećmi
Z wykształcenia pedagog-przedszkolny-wczesnoszkolny! Pracująca od lat w zawodzie! Właścicielka firmy animacyjnej „KAPKA zabaw i animacji”

To zajęcia dla przedszkolaków I STARSZAKÓW, które uwielbiają się ruszać w rytm różnorodnej muzyki! Na zajęciach poznajemy różne nowoczesne style taneczne i będziemy kształcić pamięć ruchową poprzez układy taneczne. Zabawy taneczne pomagają rozwinąć nam kreatywność, a przede wszystkim dobrze się bawić!
Taniec w animacji pozwala rozwijać się na płaszczyźnie fizycznej, psychicznej emocjonalnej i umysłowej.
Nadaje odwagi do samodzielnego działania podejmowania decyzji.

 

SMYKO-MULTISENSORYKA®

-Lepszych zajęć stymulujących zmysły swoich maluszków od 6 miesiąca życia i wspomagających ich rozwój nie mogłaś sobie wymarzyć
Są to jedyne zajęcia sensoryczne, których program został stworzony stworzony w oparciu o teorię integracji sensorycznej przez doświadczonego pedagoga, terapeutę integracji sensorycznej.

SMYKO – MULTISENSORYKA® są zajęciami o charakterze:

Rozwojowym– wspierają całościowy rozwój dziecka (integrację sensoryczną).

Profilaktycznym– zapobiegają powstawaniu deficytów sensorycznych – związanych z tzw. deprywacją sensoryczną (czyli zbyt małą ilością różnorodnych bodźców potrzebnych do prawidłowego rozwoju).

Przesiewowym– prowadzący jest w stanie wstępnie określić profil sensoryczny dziecka- jeśli dziecko nadmiernie poszukuje lub konsekwentnie unika pewnych bodźców sensorycznych. Jest to pierwszy krok w celu wykrywania zaburzeń integracji sensorycznej.

Edukacyjnym– rodzice i opiekunowie dowiadują się w jaki sposób prawidłowo stymulować zmysły maluszka poprzez proste aktywności i zabawę.

Dla kogo?
Zajęcia są skierowane do WSZYSTKICH dzieci siedzących (7-8 miesięcy) nawet do 6-7 roku życia/i ich rodziców lub opiekunów, z podziałem na grupy wiekowe
Zapraszamy wszystkie dzieci, a w szczególności dzieci z grupy ryzyka zaburzeń integracji sensorycznej, czyli:

Ciąża wysokiego ryzyka (min. bliźniacze i wieloracze, in-vitro, zagrożone),

nieprawidłowości okołoporodowe, – porody przez cesarskie cięcie,

wcześniactwo,

obniżona punktacja Apgar,

nieprawidłowości w napięciu mięśniowym (obniżone lub wzmożone napięcie mięśniowe, asymetria)

problemy z ssaniem,

późne osiąganie kamieni milowych w rozwoju,

dzieci o wysokich potrzebach „High Need Baby”(mało śpią i często się wybudzają, trudno zasypiają, bardzo dużo płaczą, chcą być ciągle noszone bądź unikają kontaktu fizycznego),

dzieci nadwrażliwe na bodźce.

Jak są prowadzone?

Na zajęciach stymulujemy 7 zmysłów, przede wszystkim skupiając się na 3 podstawowych systemach zmysłowych.

Zajęcia są modyfikowane do możliwości i potrzeb poszczególnej grupy.

Zabawy i aktywności są proponowane przez prowadzącego, ale jest też czas na zabawę własną.

Nigdy nie zmuszamy i nie robimy nic na siłę, zajęcia są tak zaaranżowane aby każdy znalazł coś dla siebie – staramy się podążać za dzieckiem na ile to tylko możliwe i pod tym kątem modyfikować zabawy.

Rodzice dostają informacje w jaki sposób bawić się z własnym dzieckiem i dlaczego.

Specjalnie do programu SMYKO- MULTISENSORYKA® została napisana ścieżka dźwiękowa© (przez profesjonalnych muzyków/ muzykoterapeutów z Evana Studio) która odpowiada poszczególnym częściom zajęć.

Wszystko po, to żeby jak najlepiej wspierać rozwój oraz edukować rodziców: jak w prosty sposób, poprzez zabawę wspierać rozwój własnego dziecka na co dzień. Czerpiąc przy tym dużo radości i satysfakcji ze wspólnej zabawy.

 

 

TANIEC TOWARZYSKI DLA DZIECI (7-13 LAT)

📌 zajęcia 60 min.
📌 nauka profesjonalnej rozgrzewki, z elementami ćwiczeń siłowych: np. brzuszki czy pompki, rozciąganie ze szpagatami
📌nauka obrotów i piruetów
📌nauka podstaw baletowych
📌nauka tańców Towarzyskich:

Walc Angielski
Tango
Walc Wiedeński
Quickstep
Samba
Cha Cha
Rumba
Jive

dzieci opanują niezbędną wiedzę oraz nazewnictwo figur i tańców

Koszt 80 zł/mc/os
Zapisy ruszyły tel do Akademii Zdrowia LEJDIS 514-168-508
Zajęcia prowadzone przez Michała Stelmaszczyka i Paulinę Kucińską 😍

💃Zajęcia mają na celu korygować postawę ciała, nauczyć koordynacji, poczucia rytmu, pracy w grupie i po prostu dobrze się bawić
🕺To dodatkowa okazja do rozwijania talentu i zainteresowań Twojego dziecka
💃Zajęcia tańca towarzyskiego dla dzieci oprócz rozwijania koordynacji ruchowej pozytywnie wpływają na charakter pociech – wzmacniają poczucie własnej wartości
🕺 uczą współpracy, dążenia do wyznaczonego celu, wytrwałości oraz obycia ze sceną.
💃Kurs jest tylko wstępem do rozpoczęcia wspaniałej przygody z tańcem
🕺nasze zajęcia staną się jedną z ulubionych form spędzania wolnego czasu Twojego dziecka
💃W trakcie ćwiczeń i nauki różnych układów gwarantowana świetna zabawa w rytmie najlepszej muzyki, dając się jej ponieść i czerpiąc z niej wiele pozytywnej energii!
🕺zajęcia to nie tylko nauka samych kroków czy układów tanecznych, ale rozwój koordynacji, muzykalności, śmiałości i poprawa sprawności ruchowej zgodnie z wiekiem dziecka 👫💃🕺

 

 

 

 

 

 

tel. do klubu 514-168-508