ZAJĘCIA

TRENING OBWODOWY CROSS

Trening obwodowy to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni oraz poprawa koordynacji ruchowej bez rozbudowywania masy mięśniowej. Podczas trwającego ok 50min treningu wykonujemy naprzemiennie 5-6 kombinacji ćwiczeń wzmacniających. Dzięki tej metodzie jednorazowo jesteśmy w stanie spalić nawet 600kcal co bardzo pomaga w pozbywaniu się zbędnych kilogramów 🙂

Trening może wykonywać każdy, niezależnie od stopnia wytrenowania. Jeżeli oczekujecie konkretnego wycisku i lubicie wychodzić z treningu ze świadomością, że nie marnowaliście czasu to ewidentnie są to zajęcia dla Was!

ZUMBA

Zumba to taneczny trening aerobowy, łączący aerobik z krokami latynoskich tańców, czasem także z ćwiczeniami siłowymi. Kroki i układy zumby są niezbyt skomplikowane i łatwe do zapamiętania, bo zajęcia zumby mają być przede wszystkim przyjemne! Są formą treningu aerobowego, czyli tego najefektywniej spalającego kalorie i wzmacniającego serce, oraz treningu interwałowego – bo odbywają się w zmiennym tempie.

Ponoć zumbę wymyślił przypadkiem kolumbijski tancerz, choreograf i instruktor fitness Alberto „Beto” Perez. Zapomniał kasety z muzyką do aerobiku i improwizował zajęcia przy akompaniamencie latynoskich rytmów, których nagrania akurat miał pod ręką. Zajęcia tak się spodobały, że zaczął je prowadzić systematycznie

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening ma charakter profilaktyczny i zapobiega ewentualnym bólom oraz zmianom w obrębie kręgosłupa. Ćwiczenia opierają się głównie na wzmacnianiu mięśni głębokich, rozciągania przykurczonych stref naszego ciała oraz uczą przyjmowania poprawnej postawy w życiu codziennym.

Korzyści, jakie niesie ze sobą stosowanie stretchingu- rozciągania mięśni:

· powiększenie zakresu ruchu w stawach

· wzmocnienie ścięgien

·polepszenie ukrwienia mięśni

·rozluźnienie mięśni po treningu

·wysmuklenia mięśni

SHAPE & STRETCH

Czyli techniki łączące w sobie ćwiczenia rozciągające i kształtujące w pożądany sposób sylwetkę.
EFEKTY: wymodelowanie ciała, zwiększenie gibkości, wzrost elastyczności i siły mięśni, ogólna poprawa sprawności fizycznej, poprawa zarysu mięśni, lepsze rozciągnięcie!

Cały trening, w czasie którego można spalić do 450 kcal, trwa 55 minut. To okazja do wzmocnienia ciała w parze z wydłużonym rozciąganiem.

Ćwiczenia w sposób niesamowicie skuteczny i korzystny wpływają na poprawę sylwetki!!!!
Wyrzeźbienie mięśni brzucha, wysmuklenie nóg i bioder oraz podniesienie pośladków!
Pomimo wysokiej intensywności ćwiczeń kształtujących, trening ten, nie jest zbyt obciążający, wiec mogą w nim uczestniczyć osoby z problemami m.inn. kręgosłupa, bioder, barków czy innymi dysfunkcjami.

PŁASKI BRZUCH & SHAPE

Trening wzmacniająco – modelujący, rzeźbiący mięśnie całego ciała (ramiona, plecy, nogi) a przede wszystkim skupiający się głównie na wzmacnianiu, kształtowaniu i rzeźbieniu mięśni brzucha. Zajęcia rozpoczynają się od krótkiej rozgrzewki aby stopniowo przejść do izolowanych pozycji, w których ćwiczymy mięśnie brzucha oraz grzbietu stabilizując aparat ruchu przez wzmacnianie głównego gorsetu mięśniowego utrzymującego kręgosłup. Są to najlepsze zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych

TBC

Trening ogólnorozwojowy, charakteryzujący się symetrycznym wzmacnianiem całego ciała, przy użyciu hantli czy piłeczek, zarówno w pozycjach wysokich jak i niskich. Celem treningu jest lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacnianie wszystkich partii mięśniowych. TOTAL BODY CONDITIONING, pozwolą Ci nie tylko schudnąć, ale też wzmocnić najważniejsze mięśnie całego ciała. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, holistycznie traktujące organizm. Wzmacniają, kształtują, wysmuklają, rozciągają. Rozpoczynają się intensywną rozgrzewką płynnie przechodzącą do procesu kształtowania całego ciała. Zajęcia z użyciem różnych przyrządów zwiększających opór. Jest to moduł zajęć fitness, którego działaniem jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni oraz modelowanie sylwetki.

Zalety ćwiczeń TBC to przede wszystkim:

·wzmocnienie mięśni

·redukcja tkanki tłuszczowej

·poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu

·skóra staje się lepiej ukrwiona i napięta

·likwidacja rozstępów i cellulitu

·rozciągnięcie mięśni, a w efekcie wysmuklenie całej sylwetki

3R/POWRÓT DO FORMY

Czyli autorskie zajęcia Rozciagajaco-Relaksujaco-Regeneracyjne

Alternatywa dla osób z problemami z kręgosłupem,dla tych którzy nie lubią dynamicznych ćwiczeń i podskoków 😉 dla tych którzy chcą ćwiczyć Jogę,Pilates lub stretching,bo to zajęcia łączące w sobie wszystkie te techniki! I przede wszystkim dla kobiet po porodzie chcących wrócić do formy lub po prostu oderwać się od życia codziennego i zrobić coś dla siebie przy uspokajanej muzyce. Wyciszenie,ćwiczenia izometryczne,ale tez ujędrnienie,wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała. Zajęcia przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej,rozciągają nadmiernie przykurczone partie mięśniowe,poprawiają sprawność i kondycje,a także relaksują.

Korzyści płynące z rozciągania mięśni:

wzmocnienie ścięgien

rozluźnienie mięśni po treningu

zwiększenie elastyczności i gibkości

zwiększenie zakresu ruchu w stawach

nadanie mięśniom smukłego i zdrowego wyglądu

polepszenie ukrwienia, dopływu tlenu oraz substancji odżywczych do mięśni przez co szybciej następuje proces regeneracji

Kobiety mogą czerpać z tego typu zajęć specjalne profity, ponieważ pomaga ona uśnieżyć bóle menstruacyjne, poprawia płodność, pozwala łatwiej znieść ciążę, mieć szybszy i lżejszy poród, oraz szybciej wrócić po nim do formy. Poza tym posiada wiele innych niezliczonych dobrodziejstw dla naszego zdrowia psychofizycznego.

3R/ DLA KOBIET W CIĄŻY i mam

Czyli autorskie zajecia Rozciagajaco-Relaksujaco-Regeneracyjne
Zestaw ćwiczeń mający za zadanie przygotować Cię do trudów porodu i zapewnić szybszy powrót do formy w okresie połogu. Bazuje na technice Pilates, Jodze, stretchingu i treningu Body Ball. Na zajęciach m. inn. wykorzystujemy małe i duże piłki, które zapewniają podparcie, odciążają stawy i uczą wyczucia równowagi. Każde zajęcia kończą się aktywnym relaksem, dzięki któremu poznasz swoje ciało i nauczysz się je rozluźniać. Ta nieoceniona umiejętność, niezwykle przydatna w trakcie porodu, pomoże Ci zregenerować się i odzyskać siły w przerwie między skurczami
na zajęciach mile widziane dzieci
jeżeli jesteś w ciąży, lub jesteś mamą – możesz zabrać ze sobą maluszka

KORZYŚCI DLA MAMY:

ćwiczenia fizyczne mają korzystny pozytywny wpływ na psychikę przyszłej mamy, zmniejszając lęk przed porodem

aktywność fizyczna poprawia funkcjonowanie układu oddechowego i krążenia, przez co aktywne ciężarne mają lepszą tolerancję na wysiłek w ciąży i podczas porodu

u ćwiczących przyszłych mam stwierdza się wzrost przemiany materii przez to niższy przyrost masy ciała i co za tym idzie istotnie rzadsze występowanie otyłości

prawidłowo wykonywane ćwiczenia poprawiają krążenie w tkance skórnej uelastyczniając ją, a przy tym zmniejszają ryzyko wystąpienia rozstępów skórnych

kobiety ćwiczące w okresie ciąży mają krótszy czas trwania poszczególnych faz porodu, szybciej u nich postępuje rozwieranie szyjki macicy oraz odczuwają mniejszą bolesność skurczów partych.

u ćwiczących ciężarnych obserwuje się rzadziej niż w całej populacji występowanie takich stanów patologicznych jak: poród przedwczesny, przenoszenie ciąży, nieprawidłowe ułożenie płodu, otyłość oraz powstawanie rozstępów skóry

podczas ćwiczeń o średniej i umiarkowanej intensywności zwiększa się przepływ krwi przez łożysko i macicę co jest czynnikiem wpływającym pozytywnie na rozwój i przebieg ciąży

w związku z lepszym ukrwieniem gruczołów piersiowych laktacja występuje dużo wcześniej i utrzymuje się dużo dłużej

-czas hospitalizacji poporodowej aktywnych jest krótszy a powrót do sprawności fizycznej i równowagi psychicznej dużo szybszy

KORZYŚCI DLA DZIECKA:

noworodki, których mamy ćwiczyły w okresie ciąży osiągają wyższą w skali Apgar punktację w stosunku do noworodków mam nie ćwiczących

pobudzona akcja serca i lepsze dotlenienie organizmu mamy działa stymulująco na dziecko

regularny ruch w czasie ciąży sprzyja lepszej sprawności fizycznej niemowląt (lepiej znoszą poród, rodzą się z prawidłową masą urodzeniową)

niemowlęta mam aktywnych fizycznie zazwyczaj lepiej przesypiają noce, ataki kolki są rzadsze oraz łatwiej potrafią się same uspokoić

Zajęcia odbywają się w małych grupach, przy spokojnej muzyce sprzyjającej skupieniu oraz relaksacji.

Na zajęcia zapraszamy wszystkie mamy od 12 tygodnia ciąży.

UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń każda z Pań zobowiązana jest do konsultacji z lekarzem ginekologiem, prowadzącym ciążę, w celu upewnienia się, że nie ma przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń.

Bezwzględnymi przeciwwskazaniami są między innymi:

krwawienie w ciąży

nadciśnienie tętnicze indukowane ciążą

cukrzyca

choroby serca

wielowodzie, małowodzie

ciąża wielopłodowa

zagrożenie przedwczesnym porodem

poronienia poprzednich ciąż

niewydolność ciśnieniowo – szyjkowa

niedokrwistość

choroby nerek z nadciśnieniem i zaburzeniami funkcji

ciężka hipertrofia i hipotrofia płodu

infekcje i przeziębienia

przedwcześnie odklejające się łożysko

łożysko przodujące

Zabierz ze sobą wodę, ubierz się w wygodną, niekrępującą ruchów i przewiewną odzież i ruszaj wraz ze swoim maluszkiem

Nigdy nie miałaś lepszego czasu ani powodu by być FIT !

AKTYWNA + 40 -tka

To idealny zestaw różnorodnych ćwiczeń skierowany do kobiet dojrzałych, które chcą zachować młody wygląd, doskonałą sylwetkę oraz świetne samopoczucie.

Ze względu na spokojniejsze tempo zajęć są one idealne dla osób które dawno nie ćwiczyły.

Gimnastyka zawiera elementy ćwiczeń wzmacniających, ruchowych, elementy pilates oraz rozciąganie i relaksację.

Aby odciążyć kręgosłup w niektórych ćwiczeniach wykorzystuje się duże piłki gimnastyczne.

Zajęcia te sprawią, że poprawisz kondycję ogólną swojego organizmu i wzmocnisz mięśnie.

Dzięki tym zajęciom możesz zwiększyć stabilizację mięśni kręgosłupa, wytrzymałość ścięgien i więzadeł oraz zmniejszyć przyrost tkanki tłuszczowej.

W trackie treningu koncentrujemy się na:

zwalczaniu bólów kręgosłupa, redukcji zbędnych kilogramów, rozciągnięciu i uelastycznieniu ciała, wzmocnieniu mięśni

BUPS (brzuch-uda, pośladki)

to seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki nim możesz mieć też jędrne, kształtne pośladki oraz wzmocnić całe ciało. Trenuj z Nami BUPS a poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę! ABT to proste i skuteczne ćwiczenia ujędrniające brzuch, pośladki i uda. BUPS to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem. Zajęcia idealne dla każdej kobiety, niezależnie od poziomu zaawansowania.

Efektem ćwiczeń typu BUPS jest widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej – a co za tym idzie – również wyglądu i samopoczucia.ci ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha.

STRETCHING

Czyli ćwiczenia rozciągające to rodzaj zajęć polecanych osobom, które godzinami pozostają w tej samej pozycji – na przykład osobom pracującym przy komputerze lub stojąco.To zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku.

Stretching, tak jak pilates – wysmukla całą sylwetkę, a mięśniom pozwala ładnie się zarysować.Są to zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce i wyłączonym oświetleniu. Wykorzystuje się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy pilatesu,korzystając z taśm typu TRX,gum-mini band,piłek,klocków drewnianych do jogi,a czasami tez rur do pole dance.Wbrew pozorom stretching nie jest leniwą formą fitnessu. Wykonując te ćwiczenia, można się porządnie zmęczyć.

KALISTENIKA/STREET WORKOUT

Zajęcia dla kobiet, mężczyzn, młodzieży….

Dzięki treningom spalisz tkankę tłuszczową (kalistenika, z racji swojej intensywności oraz angażowania całego ciała przy większości ćwiczeń, pozwala spalić więcej kalorii niż tradycyjny trening siłowy), zbudujesz mięśnie, poprawisz ogólną sprawność i przedłużysz życie, bo trening kardio zmniejsza ryzyko chorób układu krwionośnego

Street workout m.in. ma na celu rozwinięcie umiejętności bardzo wszechstronnych i funkcjonalnych. Zawodnicy dążą do zwiększenia zdolności gimnastycznych, wytrzymałości i siły w kilku konkretnych ćwiczeniach. Sport ten pozwala spędzić czas na świeżym powietrzu, zapewniając różnorodność treningową oraz rozwinięcie zdrowego i wysportowanego ciała.

Street workout również dla kobiet!które chcą czegoś więcej niż tylko siłownia i fitness!

Więcej nowości,więcej satysfakcji,większe możliwości i bardziej efektywny trening!

Zajęcia idealne dla par tych aktywnych, które zamiast siedzenia przed TV chcą wspólnie trenować!

W sezonie Street Workout odbywa się na stalowej konstrukcji – zajęcia na świeżym powietrzu

TABATA

Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się z obciążeniem własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń.

GIMNASTYKA MAMY I SMYKA

Mamy oraz maluchy kilkomiesięczne – aż do 4 r.ż

Trochę zabawy, trochę ćwiczeń, trochę odpoczynku

Program zajęć ciężko przewidzieć

Ale najważniejsze dla mam jest wyjście z domu, a dla dzieci kontakt z innymi szkrabami

AKROBATYKA SPORTOWA I GIMNASTYKA PODSTAWOWA DLA DZIECI

Akrobatyka jest podstawa każdej dyscypliny sportowej, rozwija nie tylko ciało, ale też umysł!

Jest świetnym przygotowaniem do uprawiania sportu, ale także uzupełnieniem treningu niezależnie od uprawianej dyscypliny sportowej. Doskonale rozwija lub poprawia sprawność fizyczna i wszystkie zdolności motoryczne min: sile, gibkość, skoczność, szybkość, wydolność, koordynację ruchowa. Dba o ogólny wszechstronny rozwój całego ciała.
Opracowane przez nas treningi akrobatyczno-gimnastyczne wyrabiają poprawne i zdrowe nawyki ruchowe jak również kształtują piękna sylwetkę.

Dzieci uczą się pokonywania własnych słabości, jednoczesne kształtując silny charakter co jest niezbędne w codziennym życiu. Umiejętne i ponadprzeciętne zdolności i władanie własnym ciałem dodaje pewności siebie, poprawia samopoczucie, samoocenę i niezwykle pomaga pokonywać przeszkody pojawiające się w życiu.

Dzieci na zajęciach uczą się współpracy w grupie, konsekwencji w dążeniu do celu i satysfakcji z sukcesów własnych jak również tych osiąganych przez kolegów i koleżanki.

„ZABAWIANKI”

Zajęcia umuzykalniające dla niemowląt i małych dzieci do lat 3 !

Zabawy z muzyką, świat rytmu i instrumentów, pobudzanie kreatywności i naturalnych zdolności dziecka, a to wszystko do przyjemnej dziecięcej muzyki.

Na zajęcia mogą przychodzić już niemowlęta i kobiety w ciąży (bo dzidziuś w brzuszku też już słyszy). Teoretycznie dziecko najbardziej chłonie muzykę do 9. roku życia, ale „Zabawianki” są zazwyczaj przeznaczone dla dzieci do 3. roku życia. Taki wczesny kontakt z muzyką ma mnóstwo zalet. Przede wszystkim wspomaga naturalny proces rozumienia muzyki i rozwija zdolności muzyczne. To cenne dla wszystkich dzieci, nie tylko dla tych, których rodzice chcieliby, żeby ich niemowlak został w przyszłości profesjonalnym muzykiem. Dlaczego? Śpiew i rozumienie muzyki to ważny punkt wyjścia do ogólnego rozwoju dziecka: rozwoju mowy, słuchu, komunikacji.

Na zajęciach wykorzystujemy małe i duże piłeczki, instrumenty muzyczne, obrazki, bańki mydlane i przedmioty codziennego użytku

7 zalet „ZABAWIANEK”

„Zabawianki” – jak sama nazwa wskazuje mają charakter zabawowy

Podczas „Zabawianek” dzieci rozwijają swój muzyczny słownik

Śpiewaniu towarzyszy ciągły ruch

W „Zabawiankach” mamy wszystkie formy wychowania muzycznego

Kontakt dziecka z rodzicem

Dzieci podczas „Zabawianek” uczą się kochać muzykę

„Zabawianki” zapewniają dzieciom kontakt z rówieśnikami

Subscribe Newsletter

Subscribe our newsletter and get latest update