TABATA

TABATA

Interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę.
Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym"intensywnych ćwiczeń

MAMA I JA

 

MAMA I JA

Zapraszamy młode mamy na zajęcia, w których można uczestniczyć razem z dzieckiem. Zajęcia kładą nacisk na ćwiczenia ułatwiajace schudnięcie po okresie ciąży oraz wzmocnienie całego ciała z zaznaczeniem mięśni brzucha. Dla maluchów to super zabawa, która wpływa również na ich rozwój.

Jesteś świeżo upieczoną mamą i chcesz być nadal aktywna? Przyjdź na fitness wraz ze swoim dzieckiem, które podczas ćwiczeń będzie cały czas w zasięgu Twojego wzroku

Zajęcia przygotowane z myślą o kobietach, które chcą wrócić do formy po okresie ciąży nie rozstając się ze swoim maleństwem. Przeznaczone dla mam z dziećmi w wieku od 6 tygodnia życia do 2 lat. Kobiety mogą w nich uczestniczyć już od 6-8 tyg. po porodzie fizjologicznym i 12 tyg. po cesarskim cięciu. To świetna forma aktywnego spędzania czasu z malutkim dzieckiem i jednocześnie trening dla młodej mamy.

Powróć jak najszybciej do formy po swojej ciąży. Zajęcia pomogą Ci poprawić wygląd brzucha, ud i ramion. Wzmocnij swoją siłę, by nigdy jej nie zabrakło podczas bycia mamą.

 

 

ZAJĘCIA DLA DZIECI

PONIEDZIAŁKI O GODZ. 16.00 TRAMPOLINY DLA DZIECI 9-13 lat

 

ZAJĘCIA TANECZNE DLA DZIECI

 

W PIĄTKI (od 13.10) O GODZ. 17.00 ZUMBA KIDS 5-9 lat

W SOBOTY O GODZ. 11.00  DANCE KIDS 7-13 lat  (hip hop, disco) - już 23.09. odbędą się drugie zajęcia z Magdą

 

grupy na etapie tworzenia, aktualnie wystartowały sobotnie zajęcia, można dopisać się do grup

 

Opłaty (trampoliny, taniec):

jednorazowe wejście 25 zł

karnet 4 wejścia - 65 zł

karnet 8 wejść - 95 zł

 

ZGRABNA SYLWETKA

ZGRABNA SYLWETKA

Są to zajęcia ogólnorozwojowe, angażujące wszystkie partie mięśniowe. Dzięki tym ćwiczeniom można sprawnie zgubić zbędne kilogramy, wzmocnić ciało i wysmuklić całą sylwetkę. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich

ZDROWY KREGOSŁUP

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening ma charakter profilaktyczny i zapobiega ewentualnym bólom oraz zmianom w obrębie kręgosłupa. Ćwiczenia opierają się głównie na wzmacnianiu mięśni głębokich, rozciągania przykurczonych stref naszego ciała oraz uczą przyjmowania poprawnej postawy w życiu codziennym.

Korzyści, jakie niesie ze sobą stosowanie stretchingu- rozciągania mięśni:

- powiększenie zakresu ruchu w stawach

- wzmocnienie ścięgien

-polepszenie ukrwienia mięśn

-rozluźnienie mięśni po treningu

-wysmuklenia mięśni

 

 

PLASKI BRZUCH&SHAPE

PŁASKI BRZUCH&shape

Trening wzmacniająco – modelujący, rzeźbiący mięśnie całego ciała (ramiona, plecy, nogi) a przede wszystkim skupiający się głównie na wzmacnianiu, kształtowaniu i rzeźbieniu mięśni brzucha. Zajęcia rozpoczynają się od krótkiej rozgrzewki aby stopniowo przejść do izolowanych pozycji, w których ćwiczymy mięśnie brzucha oraz grzbietu stabilizując aparat ruchu przez wzmacnianie głównego gorsetu mięśniowego utrzymującego kręgosłup. Są to najlepsze zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych.

TBC

TBC - TOTAL BODY CONDITIONING

Trening ogólnorozwojowy, charakteryzujący się symetrycznym wzmacnianiem całego ciała, przy użyciu hantli czy piłeczek, zarówno w pozycjach wysokich jak i niskich. Celem treningu jest lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacnianie wszystkich partii mięśniowych.

Zajęcia te pozwolą Ci nie tylko schudnąć, ale też wzmocnić najważniejsze mięśnie całego ciała. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, holistycznie traktujące organizm. Wzmacniają, kształtują, wysmuklają, rozciągają. Rozpoczynają się intensywną rozgrzewką płynnie przechodzącą do procesu kształtowania całego ciała. Zajęcia z użyciem różnych przyrządów zwiększających opór. Jest to moduł zajęć fitness, którego działaniem jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni oraz modelowanie sylwetki.

Zalety ćwiczeń TBC to przede wszystkim:

wzmocnienie mięśni

redukcja tkanki tłuszczowej

poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu

skóra staje się lepiej ukrwiona i napięta

likwidacja rozstępów i cellulitu

  rozciągnięcie mięśni, a w efekcie wysmuklenie całej sylwetki

BOUNCE FIT I TRAMPOLINY

BOUNCE FIT (boots)

- to innowacyjny program treningowy stworzony z myślą o zajęciach grupowych polegający na wykorzystaniu butów bounce boots.
To nie tylko wspaniała zabawa, ale także idealny sposób na wysportowaną sylwetkę i poprawę kondycji fizycznej.


Co odróżnia zajęcia BounceFit od tradycyjnych zajęć grupowych???


-pozwalają uniknąć szkodliwych skutków na stawy do 80%;
robią zajęcia sportem bardziej efektywnymi;
pomagają szybciej uzyskać pożądaną formę (spala się 30% więcej kalorii niż podczas zajęć w zwykłych butach do biegania).

 

TRAMPOLINY

Odchudzające ćwiczenia na trampolinie, czyli jumping fitness, to forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Proste skakanie na trampolinie może dać twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz!!!Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.

 

Zalety ćwiczeń na trampolinie:

Udowodniono, że skakanie na trampolinie jest dziesięć razy skuteczniejsze niż bieganie. Jak to możliwe? Dzięki nieustannym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń. Co więcej, w czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kcal! Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, ten typ ćwiczeń jest dla ciebie idealny.

 

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?

 

-skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;

-to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii,

-stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;

-wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;

-zwiększa gibkość i koordynację ruchową i sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża

2006-2017  akademiazdrowiandm.pl