BUPS

BUPS lub KILLER BUPS (brzuch-uda, pośladki)

to seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki nim możesz mieć też jędrne, kształtne pośladki oraz wzmocnić całe ciało. Trenuj z Nami BUPS a poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę! ABT to proste i skuteczne ćwiczenia ujędrniające brzuch, pośladki i uda.
BUPS
to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem. Zajęcia idealne dla każdej kobiety, niezależnie od poziomu zaawansowania.

Efektem ćwiczeń typu BUPS jest widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej – a co za tym idzie – również wyglądu i samopoczucia.ci ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha.

AKTYWNA + 40-tka (40-65 r.ż)

AKTYWNA + 40-tka (40-65 r.ż)

To idealny zestaw różnorodnych ćwiczeń skierowany do kobiet dojrzałych, które chcą zachować młody wygląd, doskonałą sylwetkę oraz świetne samopoczucie.
Ze względu na spokojniejsze tempo zajęć są one idealne dla osób które dawno nie ćwiczyły.
Gimnastyka zawiera elementy ćwiczeń wzmacniających, ruchowych, elementy pilates oraz rozciąganie i relaksację.
Aby odciążyć kręgosłup w niektórych ćwiczeniach wykorzystuje się duże piłki gimnastyczne.
Zajęcia te sprawią, że poprawisz kondycję ogólną swojego organizmu i wzmocnisz mięśnie.
Dzięki tym zajęciom możesz zwiększyć stabilizację mięśni kręgosłupa, wytrzymałość ścięgien i więzadeł oraz zmniejszyć przyrost tkanki tłuszczowej.

W trackie treningu koncentrujemy się na:

zwalczaniu bólów kręgosłupa

redukcji zbędnych kilogramów

rozciągnięciu i uelastycznieniu ciała

wzmocnieniu mięśni

ZAJĘCIA Z GUMAMI TYPU TRX

 TBC z taśmami typu TRX- zajęcia  bazujące na pracy z obciążeniem własnego ciała

czyli modelujemy i wzmacniamy wszystkie partie mięśniowe !

Dzięki zajęciom tego typu- wzmocnisz mięśnie, wysmuklisz sylwetkę, poprawisz kondycję oraz wydolność tlenową, ale najważniejsze, że

spalisz nadmiar tkanki tłuszczowej!!!! :)

Dzięki systematycznemu uczestniczeniu w zajęciach- staniesz się silniejsza i sprawniejsza, a już po kilkunastu treningach, będziesz mogła

zwiększyć intensywność ćwiczeń poprzez modyfikację oraz zmianę stopnia nachylenia ciała względem podłoża.

Podczas treningu angażowane są i wzmacniane różne partie mięśniowe, a praca na niskiej intensywności (tętnie) sprawia,

że wszystkie spalone kalorie pochodzą z tkanki tłuszczowej.

 

 

  PILATES and STRETCHING z taśmami typu TRX

zestaw ćwiczeń wykorzystujący taśmy TRX, oparty na spokojnych i harmonijnych ruchach.

Dzięki tym ćwiczeniom poprawisz swoje samopoczucie, elastyczność i świadomość własnego ciała.

Nieskomplikowane ćwiczenia pomogą zaktywizować także te części ciała, które wymagają wyszczuplenia.

O wszystkich jego korzyściach mogą się przekonać osoby w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności fizycznej.

Dzięki temu odciążamy kręgosłup, wzmacniamy mięśnie, kształtując przy tym smukłą sylwetkę i prawidłową postawę ciała.

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich

TRENING OBWODOWY CROSS

TRENING OBWODOWY CROSS

Trening obwodowy to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni oraz poprawa koordynacji ruchowej bez rozbudowywania masy mięśniowej. Podczas trwającego ok 50min treningu wykonujemy naprzemiennie 5-6 kombinacji ćwiczeń wzmacniających. Dzięki tej metodzie jednorazowo jesteśmy w stanie spalić nawet 600kcal co bardzo pomaga w pozbywaniu się zbędnych kilogramów :)

Trening może wykonywać każdy, niezależnie od stopnia wytrenowania. Jeżeli oczekujecie konkretnego wycisku i lubicie wychodzić z treningu ze świadomością, że nie marnowaliście czasu to ewidentnie są to zajęcia dla Was!

ZUMBA

ZUMBA

taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Został opracowany przez tancerza i choreografa Alberto "Beto" Pereza w Kolumbii w latach 90. XX wieku.

Tajemnicą Zumby jest to, że pozwala uwolnić energię, rozładować stres i napięcie, a zarazem poprawić kondycję i … schudnąć!!!!!

ZUMBA to taneczny trening aerobowy, ale przede wszystkim świetna zabawa i prostota. Każdy może dołączyć do zajęć, niezależnie od wieku, poziomu fitness, doświadczenia w tańcu, czy innych podobnych uwarunkowań, gdyż wszelkie wykonywane ruchy, intensywność oraz tempo można dostosować do własnych indywidualnych predyspozycji i potrzeb.

 

 

Prowadzimy 2 x w tyg zajęcia dla dorosłych

oraz 1x w tygodniu dla dzieci Zumba Kids

MAMA I JA

 

MAMA I JA

Zapraszamy młode mamy na zajęcia, w których można uczestniczyć razem z dzieckiem. Zajęcia kładą nacisk na ćwiczenia ułatwiajace schudnięcie po okresie ciąży oraz wzmocnienie całego ciała z zaznaczeniem mięśni brzucha. Dla maluchów to super zabawa, która wpływa również na ich rozwój.

Jesteś świeżo upieczoną mamą i chcesz być nadal aktywna? Przyjdź na fitness wraz ze swoim dzieckiem, które podczas ćwiczeń będzie cały czas w zasięgu Twojego wzroku

Zajęcia przygotowane z myślą o kobietach, które chcą wrócić do formy po okresie ciąży nie rozstając się ze swoim maleństwem. Przeznaczone dla mam z dziećmi w wieku od 6 tygodnia życia do 2 -3 lat. Dzieci biorą udział w ćwiczeniach dopiero wtedy, gdy potrafią same stabilnie trzymać główkę. Wcześniej leżą na matach, wózkach, czy też nosidełkach, a mamy ćwiczą same.

Kobiety mogą w nich uczestniczyć już od 6-8 tyg. po porodzie fizjologicznym i 12 tyg. po cesarskim cięciu, o ile nie ma medycznych przeciwwskazań.

To świetna forma aktywnego spędzania czasu z malutkim dzieckiem i jednocześnie trening dla młodej mamy.

Powróć jak najszybciej do formy po swojej ciąży. Zajęcia pomogą Ci poprawić wygląd brzucha, ud i ramion. Wzmocnij swoją siłę, by nigdy jej nie zabrakło podczas bycia mamą.

 

 

ZAJĘCIA DLA DZIECI

 

ZAJĘCIA TANECZNE DLA DZIECI W PIĄTKI O GODZ. 17.00 ZUMBA KIDS 4-7 lat-RUSZYŁY, można dopisać się do grupy

 

Drogi Rodzicu!!!

Jeśli Twoje dziecko ma 4-7 lat?

Ma dużo energii i chcesz, by spędzało czas aktywnie ...

lub wrecz przeciwnie...- ciezko je wyciagnac z pokoju,nie ma kontaktu z rowniesnikami,a Ty nie mozesz zachecic go zadnej aktywnosci..

...to musisz tu byc!przyjdz na zajecia taneczno-ruchowe dla dzieci 4-7 lat w najblizszy piatek o godz.17.00,a zobaczysz,ze zostaniecie na stałe!!!

Nic nie ryzykujesz,a mozesz pomoc swojemu maluchowi!

odpowiednia dawka energii!!!

swietna zabawa!

kontakt z innymi dziecmi,rozwijanie zmyslow, tego typu ruch pomaga w zapobieganiu nadwadze u dzieci!!!

Są to idealne i bezpieczne zajęcia, ktore łączą w sobie ruch, muzykę i aspekty społecznościowe!

Poprawiają ogólny stan zdrowia i samopoczucie!

Zwiększają skupienie i pewność siebie! Przyspieszają metabolizm oraz poprawiają koordynację!

Zajęcia taneczno-ruchowe są istotną częścią aktywności fizycznej niezbędnej dzieciom!

Mają wpływ na szczupłą budowę ciała, poprawiają siłę mięśni oraz pomagają w zwiększeniu gęstości kości!

Wpływają na rozwój poznawczy dzieci!

Uczestniczenie w takich zajęciach zwiększa metabolizm mózgu, co skutkuje zwiększeniem koncentracji uwagi i poprawą pamięci!!!

Wpływają nie tylko na dłuższy sen,ale i na jakosc tego snu,wysypianie sie i pelną regenerację!

Dzieci biorące udział w tej aktywności ruchowej łatwiej radzą sobie z wyzwaniami zarówno emocjonalnymi jak i fizycznymi!

W związku z tym, że zajęcia taneczno-ruchowe angażują obie półkule mózgu, przyczyniają się do poprawy zdolności uczenia się oraz do uzyskania jednakowej sprawności obu stron ciała!!!

Zajęcia Zumba Kids trwają 45 minut. Zaczynają się od rozgrzewki, aby dobrze rozgrzać mięśnie i przygotować organizm dziecka do dalszych ćwiczeń. Dzieci nie lubią monotonii, dlatego też przygotowywane są dla nich specjalne gry i zabawy!!!

Jakie korzyści daje Zumba Kids?

Zumba Kids to nie tylko ćwiczenia i taniec. Badania wykazały również, iż zajęcia Zumba dla dzieci pobudzają pracę mózgu i tym samym mają korzystny wpływ na rozwój intelektualny dziecka!!!

 

 

jednorazowe wejście 25 zł

karnet miesięczny (max. 4 wejścia) - 65 zł

 

ZDROWY KREGOSŁUP

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening ma charakter profilaktyczny i zapobiega ewentualnym bólom oraz zmianom w obrębie kręgosłupa. Ćwiczenia opierają się głównie na wzmacnianiu mięśni głębokich, rozciągania przykurczonych stref naszego ciała oraz uczą przyjmowania poprawnej postawy w życiu codziennym.

Korzyści, jakie niesie ze sobą stosowanie stretchingu- rozciągania mięśni:

- powiększenie zakresu ruchu w stawach

- wzmocnienie ścięgien

-polepszenie ukrwienia mięśn

-rozluźnienie mięśni po treningu

-wysmuklenia mięśni

 

 

2006-2018  akademiazdrowiandm.pl