FAT BURNING

To zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha. Rozpoczynają się krótką ro

FAT BURNING (spalanie tłuszczu) to zestaw prostych i średnio intensywnych ćwiczeń, które pomogą ci zgubić nawet 1 kilogram tygodniowo.


zgrzewką połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Brzuchomania to gwarancTo zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha. Rozpoczynają się krótką rozgrzewką połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania.

 

Brzuchomania to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch.ja sukcesu w walce o płaski brzuch.

BUPS

BUPS (brzuch-uda, pośladki)- to seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki ćwiczeniom ABT nasz brzuch będzie płaski, pośladki jędrniejsze, a uda szczuplejsze. Zajęcia idealne dla każdej kobiety, niezależnie od poziomu zaawansowania.

 

ANTYCELLULIT

 


Jest to forma treningu siłowego, którego głównym celem jest usunięcie niechcianego cellulitu. Zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu ud, pośladków i brzucha. Poprawiają siłę i wytrzymałość, pozwalają spalić około 600 kcal w ciągu jednych zajęć.

 

Czytaj więcej: ANTYCELLULIT

TANIEC

 

 

Lekcje indywidualne z istruktorem, więcej informacji pod telefonem

514-168-508

 

 

 

SHAPE RELAX

 

SHAPE RELAX

Zajęcia kształtująco-wzmacniające, a dokladnie zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych, modelujące sylwetkę, ujędrniające i rzeźbiace ciało. Polegają na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Mają na celu rozciągnięcie mięśni całego ciała, poprawiając elastyczność, gibkość i ruchomość w stawach, czyli całościowe kształtowanie sylwetki. Rodzaj treningu idealny dla każdego, i osób początkujących oraz tych, które już uczęszczają na zajęcia.

 

TRENING OBWODOWY CROSS

Trening obwodowy to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni oraz poprawa koordynacji ruchowej bez rozbudowywania masy mięśniowej. Podczas trwającego ok 50min treningu wykonujemy naprzemiennie 5-6 kombinacji ćwiczeń wzmacniających. Dzięki tej metodzie jednorazowo jesteśmy w stanie spalić nawet 600kcal co bardzo pomaga w pozbywaniu się zbędnych kilogramóW :)

 

Trening może wykonywać każdy, niezależnie od stopnia wytrenowania. Jeżeli oczekujecie konkretnego wycisku i lubicie wychodzić z treningu ze świadomością, że nie marnowaliście czasu to ewidentnie są to zajęcia dla Was!

ZUMBA

Zumba – taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Został opracowany przez tancerza i choreografa Alberto "Beto" Pereza w Kolumbii w latach 90. XX wieku. Zumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku.
Tajemnicą Zumby jest to, że pozwala uwolnić energię, rozładować stres i napięcie, a zarazem poprawić kondycję i … schudnąć!!!!!

INTERWAŁ

 

INTERWAŁ - to zajęcia wykorzystujące zamiennie różne tempo muzyki. Część dynamiczna (oparta na podskokach i ruchach rąk) nastawiona jest na maksymalne rozgrzanie ciała oraz podniesienie tętna w celu rozpoczęcia procesu spalania. Część wolna skoncentrowana jest na kształtowaniu poszczególnych partii mięśniowych (ud, pośladków, brzucha). Przeplatanie się dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymywany jest przez cały czas trwania zajęć. 

Zajęcia interwałowe polecane są dla osób, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach, dzięki którym internsywnie spala się tkankę tłuszczową w szczególnie opornych miejscach jak uda i brzuch. Interwał jest to skuteczny i intensywny program treningowy prowadzący do maksymalnej stymulacji mięśni całego ciała- jako jedna z najlepszych metod zrzucenia zbędnych kilogramów. 

 

2006-2017  akademiazdrowiandm.pl