BODY&stretch

BODY&stretch

Ćwiczenia ujędrniające ciało o średniej intensywności, kształtujące przede wszystkim górne jego części, czyli ramiona, klatkę piersiową oraz plecy, ale nie omijające również części dolnych: nóg i brzucha. Stosowane są w nich m.inn. gumy i piłki. Zajęcia zakończone stretchingiem – w szczególności polecane dla osób, które godzinami pozostają w tej samej pozycji - na przykład osobom pracującym przy komputerze. Na czym dokładnie polega stretching? "Przeciągnij się jak kot. leniwie, powoli. Zrób kilka głębokich wdechów i wydechów. Czujesz się jak nowo narodzony ......???" Właśnie poznałeś jedne z podstawowych ćwiczeń wykorzystywanych w stretchingu :)

BUPS

BUPS lub KILLER BUPS (brzuch-uda, pośladki)

to seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy 3 najbardziej problematyczne części kobiecego ciała. Dzięki nim możesz mieć też jędrne, kształtne pośladki oraz wzmocnić całe ciało. Trenuj z Nami BUPS a poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę! ABT to proste i skuteczne ćwiczenia ujędrniające brzuch, pośladki i uda.
BUPS
to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem. Zajęcia idealne dla każdej kobiety, niezależnie od poziomu zaawansowania.

Efektem ćwiczeń typu BUPS jest widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej – a co za tym idzie – również wyglądu i samopoczucia.ci ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha.

AEROBIC + 40

AEROBIC + 40

To idealny zestaw różnorodnych ćwiczeń skierowany do kobiet dojrzałych, które chcą zachować młody wygląd, doskonałą sylwetkę oraz świetne samopoczucie.
Ze względu na spokojniejsze tempo zajęć są one idealne dla osób które dawno nie ćwiczyły.
Gimnastyka zawiera elementy ćwiczeń wzmacniających, ruchowych, elementy pilates oraz rozciąganie i relaksację.
Aby odciążyć kręgosłup w niektórych ćwiczeniach wykorzystuje się duże piłki gimnastyczne.
Zajęcia te sprawią, że poprawisz kondycję ogólną swojego organizmu i wzmocnisz mięśnie.
Dzięki tym zajęciom możesz zwiększyć stabilizację mięśni kręgosłupa, wytrzymałość ścięgien i więzadeł oraz zmniejszyć przyrost tkanki tłuszczowej.

W trackie treningu koncentrujemy się na:

zwalczaniu bólów kręgosłupa

redukcji zbędnych kilogramów

rozciągnięciu i uelastycznieniu ciała

wzmocnieniu mięśni

TANIEC

TANIEC

Lekcje indywidualne z istruktorem, nauka różnych rodzajów tańca;  przygotowanie "pierwszego tańca" dla narzeczonych;

terminy ustalane pod Klienta, cena 110 zł/h

więcej informacji pod telefonem

514-168-508

 

 

 

 

SEXI DANCE z Magdą

Chcesz się nauczyć „kocich ruchów” ?

Marzysz o seksownych ruchach bioder, klatki piersiowej, chcesz poprawić kondycję i zadbać o zmysłową sylwetkę? Sexy Dance to uwodzicielski taniec, który poprawi kondycję i humor każdej z Nas. Pod okiem instruktorki poczujemy się zmysłowo i poznamy lepiej możliwości swojego ciała. Zajęcia spowodują, że na każdej imprezie będziesz błyszczała i zwracała na siebie uwagę. Ale nie tylko !!! Podczas lekcji nie zapominamy o stretchnigu, wzmocnieniu głównych partii mięśniowych (brzuch, uda, pośladki, mięśnie przykręgosłupowe) oraz uświadomieniu jak ważne w seksownym i uwodzicielskim tańcu są gesty i mimika twarzy. Zajęcia te sprawią również, że Twoja sylwetka się wydłuży, ciało nabierze gibkości i elastyczności, a Ty poczujesz się bardziej pewna siebie.

ZAJĘCIA Z GUMAMI TYPU TRX

TRX TBC - zajęcia z wykorzystaniem taśm typu TRX bazujące na pracy z obciążeniem własnego ciała

czyli modelujemy i wzmacniamy wszystkie partie mięśniowe !

Dzięki zajęciom tego typu- wzmocnisz mięśnie, wysmuklisz sylwetkę, poprawisz kondycję oraz wydolność tlenową, ale najważniejsze, że

spalisz nadmiar tkanki tłuszczowej!!!! :)

Dzięki systematycznemu uczestniczeniu w zajęciach- staniesz się silniejsza i sprawniejsza, a już po kilkunastu treningach, będziesz mogła

zwiększyć intensywność ćwiczeń poprzez modyfikację oraz zmianę stopnia nachylenia ciała względem podłoża.

Podczas treningu angażowane są i wzmacniane różne partie mięśniowe, a praca na niskiej intensywności (tętnie) sprawia,

że wszystkie spalone kalorie pochodzą z tkanki tłuszczowej.

 

 

 

TRX TURBO EXPRESS

zajęcia 30 minutowe, o dużej intensywności,na których w bardzo szybkim tempie spalamy nadmiar tkanki

tłuszczowej, zbędne kilogramy! Jeśli chcemy obniżyć naszą wagę, należy do turbo spalania dołączyć odpowiednią dietę.

Ćwiczenia powinny być wykonywane regularnie

 

 

TRX PILATES and STRETCHING

zestaw ćwiczeń wykorzystujący taśmy TRX, oparty na spokojnych i harmonijnych ruchach.

Dzięki tym ćwiczeniom poprawisz swoje samopoczucie, elastyczność i świadomość własnego ciała.

Nieskomplikowane ćwiczenia pomogą zaktywizować także te części ciała, które wymagają wyszczuplenia.

O wszystkich jego korzyściach mogą się przekonać osoby w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności fizycznej.

Dzięki temu odciążamy kręgosłup, wzmacniamy mięśnie, kształtując przy tym smukłą sylwetkę i prawidłową postawę ciała.

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich

TRENING OBWODOWY CROSS

TRENING OBWODOWY CROSS

Trening obwodowy to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni oraz poprawa koordynacji ruchowej bez rozbudowywania masy mięśniowej. Podczas trwającego ok 50min treningu wykonujemy naprzemiennie 5-6 kombinacji ćwiczeń wzmacniających. Dzięki tej metodzie jednorazowo jesteśmy w stanie spalić nawet 600kcal co bardzo pomaga w pozbywaniu się zbędnych kilogramów :)

Trening może wykonywać każdy, niezależnie od stopnia wytrenowania. Jeżeli oczekujecie konkretnego wycisku i lubicie wychodzić z treningu ze świadomością, że nie marnowaliście czasu to ewidentnie są to zajęcia dla Was!

ZUMBA

ZUMBA

taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Został opracowany przez tancerza i choreografa Alberto "Beto" Pereza w Kolumbii w latach 90. XX wieku.

Tajemnicą Zumby jest to, że pozwala uwolnić energię, rozładować stres i napięcie, a zarazem poprawić kondycję i … schudnąć!!!!!

ZUMBA to taneczny trening aerobowy, ale przede wszystkim świetna zabawa i prostota. Każdy może dołączyć do zajęć, niezależnie od wieku, poziomu fitness, doświadczenia w tańcu, czy innych podobnych uwarunkowań, gdyż wszelkie wykonywane ruchy, intensywność oraz tempo można dostosować do własnych indywidualnych predyspozycji i potrzeb.

INTERWAŁ

INTERWAŁ

zajęcia wykorzystujące zamiennie różne tempo muzyki. Część dynamiczna (oparta na podskokach i ruchach rąk) nastawiona jest na maksymalne rozgrzanie ciała oraz podniesienie tętna w celu rozpoczęcia procesu spalania. Część wolna skoncentrowana jest na kształtowaniu poszczególnych partii mięśniowych (ud, pośladków, brzucha). Przeplatanie się dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymywany jest przez cały czas trwania zajęć.

Zajęcia interwałowe polecane są dla osób, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach, dzięki którym internsywnie spala się tkankę tłuszczową w szczególnie opornych miejscach jak uda i brzuch. Interwał jest to skuteczny i intensywny program treningowy prowadzący do maksymalnej stymulacji mięśni całego ciała- jako jedna z najlepszych metod zrzucenia zbędnych kilogramów

2006-2017  akademiazdrowiandm.pl